Your browser does not support JavaScript!
راهنمای خرید گوشواره طلای زنانه + قیمت گوشواره طلا
24 اسفند 1400 671 بازدید اشتراک گذاری

گوشواره طلای زنانه یکی از زیورآلات محبوب در میان بانوان است. استفاده از این اکسسوری زیبا از دیرباز در بین زنان رایج بوده و امروز نیز بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرد. گوشواره طلا تاثیر بسزایی بر چهره بانوان داشته و در طرح های و مدل های بسیار زیبا در بازار وجود دارد. در این مقاله برآنیم تا به معرفی مدل های گوشواره طلا و اطلاعاتی در خصوص خرید گوشواره طلا دخترانه و زنانه بپردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانیم: 

•    راهنمای خرید گوشواره طلا
•    انواع گوشواره طلا

•    خرید گوشواره طلا دخترانه
•    خرید گوشواره بچگانه
•    قیمت انواع گوشواره طلا زنانه و دخترانه
•    چگونه گوشواره را تمیز کنیم؟

 

راهنمای خرید گوشواره طلا


شما به راحتی می توانید انواع گوشواره طلای زنانه را به صورت حضوری در ویترین طلا و جواهر فروشی و یا به صورت آنلاین از طریق وب سایت طلافروشی، قسمت دسته بندی های انواع گوشواره مشاهده کنید. این روزها با توجه به افزایش خریدهای آنلاین، افراد ترجیح می دهند برای صرفه جویی در زمان و هزینه از طریق وب سایت های معتبر انواع طلای مورد نظر خود را خریداری کنند. اما آنچه که در خرید گوشواره طلا دخترانه، زنانه و بچگانه مهم است نکاتی است که می بایست قبل از خرید طلا رعایت شود.

نکات مهمی که باید در انتخاب گوشواره طلا رعایت گردد:

•    ابتدا اینکه نوع مدل گوشواره را بر اساس نوع مدل صورت انتخاب کنید.
•    قدم بعدی ترکیب رنگ و نوع مدل موی شما با گوشواره انتخابی است. اگر تن پوست شما گرم است از گوشواره های زرد رنگ و اگر تن پوست شما سرد است بهتر است از گوشواره های سفیدرنگ استفاده کنید.
•    فرم گردن در خرید گوشواره طلا دخترانه و زنانه بسیار اهمیت دارد. اگر دارای گردن کوتاهی هستید از گوشواره های بلند و باریک استفاده نکنید و اگر دارای گردن بلند هستید می توانید، هر مدل گوشواره ای را انتخابو خریداری کنید.
•    شما دارای یک استایل منحصر به فرد هستید. آن را شناسایی کرده و با توجه به نوع استایل و تیپ خود گوشواره را انتخاب کنید.
•    در انتخاب گوشواره به رنگ پوست خود دقت کرده و گوشواره را با توجه به نوع رنگ و مات یا درخشان بودن آن انتخاب کنید.
•    اگر قصد استفاده همزمان از چند گوشواره را در گوش خود دارید حتما از مدل های میخی سایز کوچک استفاده کنید.
•    یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب شما برای خرید گوشواره تاثیر می گذارد نوع لباس شماست. هر لباسی اعم از اسپرت، لباس شب، لباس کوتاه یا بلند و غیره نیازمند زیورآلات و اکسسوری های متناسب است که قرار است با هم ست شده و ترکیب زیبایی را به وجود آورند.

انواع گوشواره.jpg


انواع گوشواره طلا


گوشواره ها مدل های مختلفی دارند. از طرح های ساده و یا پرزرق و برق گرفته تا گوشواره های حلقه ای و بیضی و یا بلند و آویزی که هر کدام طبق سلایق افراد برگزیده و خریداری می شوند. برخی از گوشواره های دارای سنگ های تزئینی، رنگ های متنوعی دارند که اصولا آن ها را با رنگ لباس ست می کنند. به هر حال گوشواره دارای انواع مدل میخی، آویز، گل گوش، حلقه ای، کلیپسی، بخیه ای، کلاستر، قطره ای، اشکی، لوستری و انواع مختلف دیگر است. برخی از آن ها به دلیل ظرافت و خلاقیت در طراحی دارای اجرت ساخت بالا بوده و برخی مانند گوشواره های حلقه ای، گوشواره های ساده ای هستند که از زمان های قبل تا اکنون طرفداران خود را داشته و همیشه مد بوده اند.
در کنار انواع گوشواره طلا از لحاظ مدل، قفل گوشواره ها نیز دارای انواع مختلفی هستند. قفل گل میخ، پیچی، اهرمی، قلابی، حلقه ای، فشاری و امگا از مدل های مختلف قفل انواع گوشواره طلای زنانه هستند. نوع مدل قفل گوشواره و میزان استحکام و مقاومت آن بسیار مهم است و ایمنی یک جفت گوشواره را تضمین می کند.

خرید گوشواره طلا دخترانه


خرید گوشواره طلا دخترانه با توجه به سلیقه افراد می تواند انتخاب گردد. اصولا گوشواره های دخترانه در سایز کوچک تری نسبت به گوشواره های زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه سوراخ کردن گوش به تعداد دو، سه و یا حتی بیشتر نوعی ترند در جامعه شده که اصولا خرید گوشواره طلا دخترانه را به خرید چندین عدد گوشواره با سایز کوچک و استفاده همزمان در سوراخ های گوش معطوف می کند. خرید گوشواره طلا دخترانه می تواند یک کادوی زیبا، دوست داشتنی و ماندگار برای دخترخانم ها باشد. 


خرید گوشواره بچگانه


خرید گوشواره بچگانه راحت تر از خرید انواع مدل گوشواره زنانه و دخترانه است. این گوشواره های بچگانه در سایز و وزن های پایین تری در طلافروشی ها وجود دارند. بنابراین قیمت انواع گوشواره های بچگانه پایین تر از گوشواره های زنانه خواهد بود. برای خرید گوشواره های بچگانه می بایست نکاتی رعایت گردد که مهم ترین آن ها توجه به قفل و ایمنی در خرید گوشواره بچگانه است. بچه ها آن طور که باید نمی توانند از دارایی ها مخصوصا طلاهای خود به خوبی مراقبت و محافظت کنند. اگر سایز انگشتر یا النگوی آن ها کمی بزرگتر از سایز استاندارد باشد ممکن است در موقع بازی و بدون اینکه آن ها متوجه شوند بیفتند و گم شوند. در خصوص گوشواره نیز اگر قفل گوشواره دارای ایمنی نباشد ممکن است باز شده و گم شود. بنابراین در هنگام خرید گوشواره بچگانه غیر از توجه به مدل گوشواره و قیمت آن به قفل گوشواره نیز توجه کنید تا ایمن باشد و به راحتی باز نشود.


قیمت انواع گوشواره طلا زنانه و دخترانه


قیمت نهایی یک گوشواره طلا به عواملی مانند قیمت لحظه ای طلا، وزن گوشواره، اجرت ساخت آن، مالیات و نهایتا سود فروشنده طلا بستگی دارد. به همین دلیل قیمت لحظه ای طلا را ضرب در وزن گرمی گوشواره می کنند و اجرت ساخت، مالیات و سود حاصل از فروش را با آن جمع می کنند که نهایتا قیمت انواع گوشواره طلا زنانه و دخترانه و یا بچگانه به دست می آید. در هنگام خرید طلا بهتر است خریدار از این فرمول آگاهی داشته باشد تا طلای خریداری شده را با قیمت استاندارد (نه نگران تر) خریداری کند. بنابراین برای خرید گوشواره ارزان تر باید گوشواره سبک تر با اجرت ساخت کمتر انتخاب کنید.

خرید گوشواره.jpg


چگونه گوشواره را تمیز کنیم؟


گوشواره ها در گوش آویزان می شوند، بنابراین باید آن هار اتمیز نگه داریم تا در صورت آلودگی آسیبی به گوش وارد نشود. مثلا هنگام استفاده از انواع محلول و روغن برای موی سر، انواع شامپو، نرم کننده و ماسک مو، حتی بر اثر تعریق گوش ممکن است گوشواره ها در معرض آلودگی قرار بگیرند. بنابراین باید به صورت مرتب آن ها را تمیز کرد. در هنگام تمیز کردن گوشواره ها بهتر است سوراخ گوش را نیز تمیز کنید تا باعث ایجاد آلودگی و در نهایت عفونت در گوش نشود. با انداختن گوشواره طلا در آب جوش و نهایتا پاک کردن آن با یک پارچه تمیز گوشواره تمیز خواهد شد.


بطورخلاصه 

گوشواره یکی از زیورآلات زیبای مخصوص خانم ها و آقایان است (که البته در ایران به ندرت در گوش آقایان دیده می شود). انواع گوشواره طلای زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد که باید طبق سلیقه فرد، فرم صورت و گردن، رنگ پوست، رنگ مو، مدل مو، سبک استایل و نوع لباس انتخاب و خرید شود. به همین جهت بهتر است در انتخاب آن دقت و انواع گوشواره طلا را در گوش خود امتحان کرد.

 

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات
        برای ورود به شبکه های اجتماعی گالری شفیع کلیک کنید