Your browser does not support JavaScript!
بیش از 30 مدل گردنبند مرواریدی +قیمت
16 اسفند 1400 2265 بازدید اشتراک گذاری

گردنبند مرواریدی یکی از محبوب ترین جواهرات در بین بانوان است. تنوع مدل های گردنبند مروارید بسیار بالا است به همین دلیل این جواهر را می توان برای تمامی بازه های سنی و استایل ها مناسب دانست. این مقاله به معرفی اجمالی انواع طرح های گردنبند مروارید زنانه و دخترانه اختصاص یافته است.

 
انواع گردنبندهای مرواریدی


گردنبندهای مرواریدی که بسیاری آنها را نماد طهارت و پاکی می دانند، در دسته جواهرات کلاسیک قرار می گیرند. این جواهرات از نظر طولی بسیار متنوع هستند به همین دلیل به راحتی می توان آنها را برای یقه های بسته و باز مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه انتخاب گردنبند مرواریدی مستلزم داشتن آگاهی و دانش بسیاری است در ادامه به انواع مدل های گردنبند مروارید اشاره می شود. 


گردنبند مروارید رشته ای


یکی از مدل های گردنبند مروارید، مدل رشته ای است. این مدل برای افراد ساده پسند و تیپ های رسمی بسیار مناسب است. افرادی که از این گردنبند استفاده می کنند می توانند در نگاه مخاطب خود بسیار فرهیخته به نظر آیند. 


گردنبند با مروارید تک: 


این مدل از گردنبند اصولا با زنجیر طلا یا نقره  مورد استفاده قرار می گیرد. ظاهر این جواهر بسیار ظریف و شیک است به همین دلیل استفاده از آن می تواند نظر هر سلیقه ای را به خود جلب کند.  استفاده از این سبک گردنبند هیچ محدودیت سنی ندارد و در تمامی مجالس نیز کارایی دارد. 

 

گردنبد با چند مروارید


افرادی که به استفاده از مروارید تک علاقمند نیستند و به دنبال شلوغی بیشتری هستند می توانند از چند مروارید برای زنجیر طلای خود استفاده کنند. این سبک از گردنبند برای لباس های با یقه باز کاربرد دارد. 


گردنبند چند رشته ای


گردنبند چند رشته ای از اتصال چند رشته مروارید به هم به وجود آمده است پس می توان آن را انتخاب مناسبی برای دختران جوان دانست. امکان ست کردن این مدل از گردنبند با انواع لباس ها اعم از یقه باز و یا یقه بسته وجود دارد. تنوع این مدل بر اساس فاصله های رشته ها از یکدیگر است. 


 
گردنبد مروارید با طرح گل


در ساختار این نوع از گردنبند از طرح گل و گیاه استفاده شده است به همین دلیل می توان آن را مناسب انواع مهمانی ها و جشن ها دانست. تنوع مدل این نوع گردنبند بسیار زیاد است. 

گردنبند مروارید با طلا.jpg


 
گردنبند مروارید طوقه ای شکل


به افرادی که به سبک جواهرات قدیمی علاقمند هستند استفاده از این نوع اکسسوری توصیه می شود. استفاده از این ست مرواریدی می تواند به تمامی لباس ها جلوه خاصی ببخشد. 
 


گردنبند با ترکیب مروارید و سنگ


یکی از محبوب ترین مدل های گردنبند مروارید ، تلفیق مروارید با سنگ است. می توان از سنگ های قیمتی و یا نیمه قیمتی به صورت همزمان با مروارید استفاده کرد. در انتخاب این مدل از گردنبند لازم است به همخوانی داشتن رنگ سنگ با مروارید توجه ویژه ای شود.  اصولا این مدل از گردنبند برای مراسمات بسیار باشکوه کارایی دارد. همچنین می توان زنجیر های مرواریدی را با انواع پلاک های طلا مانند پلاک طلای نام نیز استفاده کرد. 


مروارید دو رنگ


از ترکیب دو رنگ مشکی و سفید مروارید می توان یک گردنبند زیبا طراحی کرد. گردنبندهای حاصل از ترکیب این دو رنگ می توانند در ایجاد یک استایل شیک و خاص موثر باشند. 


گردنبند مروارید سیاه


گردنبندهای ساخته شده از مروارید سیاه (به صورت تک رنگ) یکی از محبوب ترین گردنبندهای موجود در بازار است. آنچه سبب تمایز این سبک از مروارید شده ، خاص و ویژه بودن آن است.
 


گردنبند مروارید عروس


مدل های گردنبند مروارید مخصوص عروس بسته به نوع لباس عروس می تواند متفاوت باشد اما اصولا برای مراسم عروسی از طراحی های ویژه ای استفاده می شود. استفاده از گردنبند مرواریدی می تواند به لباس عروس جلوه خاصی ببخشد. 
 


گردنبند مروارید بلند


همانگونه که گفته شد طول گردنبندهای مروارید بسیار متغیر است. یکی از مناسب ترین گردنبند ها برای بانوان شیک پوش، گردنبند مرواریدی بلند است. گردنبند های مرواریدی بلند را می توان به صورت چند لایه با طول متفاوت مورد استفاده قرار داد. از طرف دیگر می توان آنها را در ترکیب با سنگ و طلا نیز استفاده کرد. 
 گردنبند مروارید بلند.jpg


گردنبند مروارید با طلا


در بازار می توان به انواع طلاهای سفید، زرد و گلد دسترسی داشت. یکی از طراحی های زیبایی که با طلا صورت گرفته است تلفیق طلا با مروارید است. استفاده از این ترکیب می تواند برای تمامی سنین و مراسمات مناسب باشد. 
 


مروارید آویزان به طلا


 در بسیاری از مواقع جهت جلوه بخشیدن به گردنبندهای ساده، از مروارید استفاده می شود. در این مدل با آویزان کردن چندین مروارید از گردنبند می توان یک گردنبند ساده را به گردنبندی مجلسی و شیک تبدیل کرد. 
  


گردنبند با مروارید ریز


مرواریدهای ریز بیشتر برای گردنبندهای ساده و ظریف کارایی دارند و اصولا مناسب دختران جوان است. 
 


 گردنبند مروارید با حلقه های بیضی طلا


به افرادی که به استفاده از طلاهای شلوغ و بزرگ علاقمند هستند استفاده از این مدل های گردنبند مرواریدی توصیه می شود. ساختار این گردنبند شامل بیضی های طلایی است که در نقطه اتصال آنها مروارید استفاده شده است. 
 

گردنبند مروارید تنیده در هم


این مدل از گردنبند مرواریدی از ترکیب مرواریدهای بزرگ و کوچک تشکیل شده است. این رشته های مرواریدی مطابق با الگوی خاصی در هم تنیده شده است. 
  


گردنبند مروارید رنگی 


تنوع رنگی مروارید در بازار بسیار بالا است. یکی از رنگ های زیبای مروارید صورتی ملایم است. گردنبندهای طراحی شده با این مروارید بیشتر مورد توجه بانوان جوان قرار دارد. از دیگر رنگ ها می توان به مروارید قهوه ای اشاره کرد. این رنگ از مروارید را  می توان برای لباس های روشن مورد استفاده قرار داد. رنگ سبز یکی دیگر از رنگ های محبوب بانوان است به همین دلیل استفاده از مروارید های سبز رنگ بسیار فراگیر است. رنگ لاجوردی، قرمز و ... از دیگر رنگ های محبوب مروارید هستند که در ترکیب با یکدیگر و یا به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند. 
 


 گردنبند مروارید بیضی شکل


مدل های گردنبند مروارید بیضی شکل به گونه ای طراحی شده است که در گردن شکل ثابتی دارد. اصولا از این سبک گردنبندها برای مراسمات رسمی استفاده می شود. 

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات
        برای ورود به شبکه های اجتماعی گالری شفیع کلیک کنید