Your browser does not support JavaScript!
انواع دستبند چرمی مردانه با پلاک های متنوع طلا
19 آذر 1400 812 بازدید اشتراک گذاری

انواع دستبند چرمی مردانه طلا


امروزه دستبند چرم و طلا مردانه جزو اکسسوری های پرطرفدار آقایان مانند انواع ساعت های مچی قرار گرفته است. این نوع دستبندها با انواع استایل مردانه هماهنگ و ست می شوند. از این نوع دستبندها هم در استایل های رسمی و هم در استایل های اسپرت با توجه به انتخاب نوع چرم و پلاک طلای آن استفاده می گردد. تنوع دستبند چرم و طلا مردانه به قدری زیاد است که هر مردی می تواند چندین نوع از آن را در کمد اکسسوری های خود بگنجاند. به همین دلیل برخی از انواع پرطرفدار این محصول را در ادامه معرفی می کنیم تا راهنمایی جهت انتخاب شما باشد.

 

دستبند چرم و طلا .jpg

 


دستبند چرم و طلا مردانه با پلاک کارتیر


مدل طلای کارتیر از گذشته تا به امروز مورد استقبال خانم ها و آقایان بسیاری قرار گرفته است. طوری که تبدیل به یک برند در صنعت طلا و نقره شده است. خرید دستبند چرم مردانه طلا با مدل کارتیر همیشه به روز بوده و از مد نمی افتد. همچنین ظاهری بسیار شیک دارد.


دستبند چرم و طلا مردانه با پلاک ماه تولد


همان طور که می دانید هر ماه از سال دارای یک نماد است. می توانید خرید دستبند چرم مردانه طلا را بر اساس پلاک ماه تولد خود انجام دهید. از این نمادها در بسیاری از موارد مانند پلاک گردنبند، نقش نماد ماه تولد بر روی انگشتر، گوشواره و انواع دستبند مورد استفاده قرار می گیرند.


دستبند چرم مردانه با پلاک طلای مدل پر


مدل پر نیز یکی از طرح هایی است که آن را بیشتر در دستبندها، پلاک های زنجیر طلا، گوشواره و آویزهای دستبند می بینیم. 


دستبند چرم مردانه با پلاک طلای طرح لنگر


این طرح نیز مانند طرح پر در انواع اکسسوری های طلا مورد استفاده قرار می گیرد. اما بیشترین آن ها را بر روی دستبند چرم و طلا مردانه و یا آویزهای ریز دستبندها و پابندها مشاهده کرده ایم.


دستبند مردانه با بافت چرم


دستبندهای چرم مردانه نیز خود دارای جنس ها و طرح های مختلفی هستند. برخی از آن ها ساده و برخی دیگر دارای طرح های خاصی مانند بافت هستند. دستبندهای چرم بافت طرفداران بسیاری داشته و مناسب افرادی است که انتخاب طرح های شلوغ تر را نسبت به طرح های خیلی ساده ترجیح می دهند.

خرید دستبند چرم مردانه طلا.jpg


دستبند چرم و طلا مردانه برند


منظور از طرح برند طرح های شناخته شده ای است که می توان از آن ها بر روی دستبندهای چرم استفاده کرد. برخی از افراد اهمیت زیادی به برندها داده و همیشه سعی می کنند از لباس ها و اکسسوری های برند استفاده کنند. در این صورت می توانند طرح لوگوی برند مورد علاقه خود را بر روی این نوع از دستبندها نیز استفاده کنند. 


دستبند چرم مردانه با پلاک اعداد


برخی از افراد علایق زیادی به اعداد دارند. یا اعدادی در زندگی آن ها دارای ارزش و جایگاه خاصی است. به همین منظور می توانند آن را به طلافروشی سفارش داده و سپس بر روی دستبند چرم خود نصب کنند.


دستبند چرم مردانه طلا با پلاک اسم


حتما نام ها برای افراد بسیار خاص تر و باارزش تر از اعداد هستند. بسیاری از افراد نام خود، همسر، فرزند و یا عزیزی را بر روی پلاک های طلای انواع دستبند، گردنبند و یا حتی گوشواره سفارش می دهند.
به غیر از انواع و ایده های پلاک یا جنس چرمی که در بالا به آن ها اشاره شد مدل ها و سبک های بسیار متنوعی از پلاک های طلا در بازار وجود دارد که شاید گاهی دارای مفهوم و یا معنای خاصی هم نیستند اما به قدری زببا و باظرافت بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند. بنابراین برای خرید حضوری و یا خرید آنلاین دستبند چرم مردانه طلا می توانید در مرحله اول تمام انواع مدل ها را بررسی کرده و در قدم بعد طرح مورد علاقه خود را خریداری کنید.

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات
        برای ورود به شبکه های اجتماعی گالری شفیع کلیک کنید