Your browser does not support JavaScript!
گردنبند سبک تیفانی | انواع مدل گردنبند تیفانی
12 دی 1400 675 بازدید اشتراک گذاری


گردنبندهای تیفانی دارای تنوع بسیاری در مدل، طرح، وزن و رنگ هستند. در زیر به معرفی چند نمونه از انواع گردنبند طلا مدل تیفانی می پردازیم.

انواع گردنبند طلا مدل تیفانی


گردنبند تیفانی مدل قلب


گردنبند تیفانی مدل قلب طرحی ساده و در عین حال خاص است. پلاک طلای آن قفلی به شکل قلب است که نام برند تیفانی بر روی آن حک شده و زنجیر به کار رفته در آن مدل تیفانی است. اغلب در رنگ های طلایی و رزگلد ساخته می شود. این مدل گردنبند اکثرا دارای ست مشابه دستبند، گوشواره و انگشتر است که می توان به راحتی آن ها را با هم ست کرد.

 

گردنبند تیفانی قلب.png

گردنبند قفل قلب.png


گردنبند طلا تیفانی مدل قفل


شکل قفل یکی از محبوب ترین اشکال در زیورآلات است که از آن در اندازه های متنوع در انواع طلا مانند دستبند، آویز ستبند، گوشواره و آویز گوشواره، انگشتر و پلاک گردنبند استفاده می کنند. یکی از انواع گردنبند طلا مدل تیفانی قفل، دارای یک زنجیر کارتیه و یک پلاک قفل تیفانی است که با رنگ های طلایی، سفید و رزگلد ساخته می شود. البته آویز قفل در مدل ها و اندازه های متفاوت وجود دارد که می توان با توجه به سلیقه و هزینه، نوع آن را انتخاب کرد. این مدل نیز دارای ست گوشواره، انگشتر و دستبند می باشد.

 

گردنبند تیفانی قفل.png


گردنبند طلا زنجیری تیفانی


این نوع گردنبند فاقد یلاک است. از طرح های مختلف زنجیر ساخته شده که با توجه به سلایق متفاوت افراد در اندازه زنجیرهای ریز و تو در تو تا زنجیره های با سایز بزرگتر در طول های متفاوت طراحی و ساخته می شود. به راحتی می توان دستبند ست این نوع گردنبند زنجیری را خریداری و از آن ها استفاده کرد. 

 

گردنبند تیفانی.jpeg

گردنبند سبک تیفانی.jpeg

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات
        برای ورود به شبکه های اجتماعی گالری شفیع کلیک کنید