Your browser does not support JavaScript!
آشنایی با برند تیفانی| انواع طلای تیفانی
16 فروردین 1401 2545 بازدید اشتراک گذاری

گردنبند طلا مدل تیفانی گردنبندهای جذاب با طراحی مدرن و زیبایی هستند که در عین زیبایی دارای استحکام خوبی بوده و استفاده از آن ها بسیار راحت است. برند "تیفانی اند کو" یک شرکت دارای جواهرات بسیار لوکس است که در زمینه طراحی، ساخت و فروش زیورآلات و اکسسوری های طلا بسیار معروف است. این برند دارای زیورآلاتی مانند انواع گردنبند طلا مدل تیفانی، دستبندها، گوشواره ها و انگشترهای شیک با طرح های مدرن دست ساز است.

آنچه خواهیم خواند :

•    آشنایی با برند تیفانی
•    انواع طلای تیفانی
•    انواع الماس ها و سنگ های کار شده در مدل طلاهای تیفانی
•    انواع گردنبند طلا مدل تیفانی
•    قیمت گردنبند طلا طرح تیفانی
•    خرید گردنبند طلا طرح تیفانی


آشنایی با برند تیفانی


برند تیفانی شهرت خود را به علت طراحی و ساخت جواهرات طلا و همچنین نقره به دست آورده است. همچنین این شرکت در ساخت طلاهایی که در آن از الماس نیز استفاده شده شهرت دارد. برند تیفانی در سال 1830 در شهر نیویورک آمریکا راه اندازی شد که از همان ابتدا به فکر تولید و عرضه طلاهای شیک و مدرن بود. پس از احداث شرکت اقدام به افتتاح فروشگاهی نموده و طولی نکشید که با ویترین زیورآلات زیبای خود، توجه بسیاری از افراد به ویژه بانوان را به خود جلب کرد. این فروشگاه نماد یک سبک جدید در حوزه طلا و جواهر شده بود. دلیل موفقیت آن دقیقا تفاوت طرح های تیفانی با سایر برندهای اروپایی بود.

“چالزلوییس تیفانی” و “جان. ب. یانگ” دو مرد جوانی بودند که اولین فروشگاه تیفانی را تاسیس کرده و پس از گذشت زمان اندکی، برند تیفانی را به سراسر دنیا شناساندند. این برند در سال 1867 موفق به دریافت جایزه بین المللی از پاریس به علت عرضه اکسسوری های نقره شد. پس از انقلاب فرانسه با توجه به ریزش 50 درصدی قیمت الماس، این شرکت با خرید سنگ های قیمتی، الماس های مرغوب و جواهرات پرنس مجارستان، آن ها را به آمریکا برد. این تجارت در واقع ضرر و زیانی برای اروپاییان و به دست آوردن سود کلانی برای برند تیفانی بود. از همین نقطه بود که طلای تیفانی قدرتمند شد.

گردنبند تیفانی.jpg
انواع طلای تیفانی


برند تیفانی دارای انواع طلا و جواهرات است. گردنبندهای تیفانی دارای انواع طرح های مختلف و جذاب هستند که مورد پسند افراد خوش سلیقه بوده و همچنین دارای استحکام بسیار بالایی هستند. دستبندهای این برند چندین سال است که با طراحی های زیبا و ظرافت های خلاقانه جایگاه بسیار ویژه ای را در بین دارندگان و علاقه مندان به دستبندهای زیبا به دست آورده است. انواع این دستبندها در طرح های زنجیری و کاف ساخته می شوند. این برند در طراحی گوشواره های به سبک مدرن و خاص نیز تبحر داشته و از انواع اشکال کلاسیک، طرح های شلوغ، مدرن و خلاقانه در طراحی و ساخت آن استفاده می کند. در حال حاضر بیش از 400 مدل گوشواره تیفانی در بازار این برند موجود است. برند تیفانی در طراحی و ساخت انواع حلقه و انگشترهای زیبا تبحر دارد. حلقه های براق، زنجیره ای منعطف و کوکتل از نمونه های پرفروش این برند است. برند تیفانی در زیورآلات و طلاهای خود از انواع طلای سفید، زرد، رزگلد و پلاتین استفاده می کند. گاهی این رنگ ها را در یک گردنبند طلا مدل تیفانی ترکیب می کند و شاهکاری جدید را به کلکسیونی از انواع گردنبند طلا مدل تیفانی اضافه می کند.


انواع الماس ها و سنگ های کار شده در مدل طلاهای تیفانی


•    در برخی از طلاهای مدل تیفانی الماس های زیبا و ارزشمندی کار می شود. این الماس ها در رنگ های سفید،  زرد و صورتی به کار رفته می شود. الماس زرد یکی از شناخته شده ترین الماس ها پس از الماس سفید است. الماس صورتی نیز به دلیل نادر بودن بسیار مشهور بوده که البته گاهی آن را الماس های فانتزی می نامند.
•    یاقوت نیز سنگ باارزشی است که در رنگ های متفاوت یافت شده و در انواع جواهرات به کار گرفته می شود. 
•    سنگ عقیق یکی از سنگ های زیبا و گران بهای استفاده شده در جواهرات باارزش است که عقیق یمن از باارزش ترین عقیق ها در جهان است.
•    فسفات آبدار طبیعی آلومینیومی که در دستگاه متبلور می شود و با مس به رنگ آبی درمی آید به عنوان جواهر فیروزه مورد استفاده قرار می گیرد.


انواع گردنبند طلا مدل تیفانی


گردنبندهای تیفانی دارای تنوع بسیاری در مدل، طرح، وزن و رنگ هستند. در زیر به معرفی چند نمونه از انواع گردنبند طلا مدل تیفانی می پردازیم.


گردنبند تیفانی مدل قلب

گردنبند طلا تیفانی مدل قفل

گردنبند طلا زنجیری تیفانی


قیمت گردنبند طلا طرح تیفانی


قیمت گردنبند طلا طرح تیفانی با استفاده از فرمول ضرب قیمت جهانی طلا در مقدار وزن گردنبند به اضافه مالیات و اجرت ساخت و سود فروشنده به دست می آید. هر چه وزن گردنبند بیشتر و قیمت طلا افزایش یابد تاثیر بسزایی در قیمت خرید مشتری خواهد داشت. در نظر داشته باشید اصولا اجرت ساخت گردنبندهای تیفانی بالاست. زیرا این نوع گردنبندها اغلب دست ساز بوده و دارای پرداخت های بسیار هستند. ظرافت در این مدل از کارها به قدری بالاست که زیبایی آن را نسبت به برخی از مدل های گردنبندهای دیگر، دوچندان کرده و به هر حال دارای اجرت ساخت بالاتری هستند.

برای اطلاع دقیق از قیمت بهتر است قیمت نوع گردنبند انتخابی خود را با توجه به وزن دقیق آن از چند طلا و جواهرفروشی شفیع استعلام گرفته و با خیالی آسوده گردنبند طلا مدل تیفانی را خریداری کنید.

خرید گردنبند طرح تیفانی.jpg
خرید گردنبند طلا طرح تیفانی


این شرکت دارای خطوط تولیدی بسیاری از جمله جواهرات ظریف، انواع ساعت های مچی، اکسسوری های نقره، کریستال، چینی، لوازم التحریر، لوازم فانتزی و تزئیناتی، عطر و ادکلن و لوازم شخصی است. با توجه به تولید متنوع این محصول باید گفت برند تیفانی در شاخه طراحی و ساخت طلا و جواهرات بسیار پیشرو بوده و قسمت اعظم تولیدات آن مختص ساخت طلا و جواهرات است. انواع گردنبند طلا مدل تیفانی، دستبند، گوشواره، انگشتر، حلقه های ازدواج، انواع زنجیر و انواع آویز طلا از محصولات این برند محبوب و مشهور است. خرید گردنبند طلا مدل تیفانی را می توانید از طلافروشی های معتبر و منصف به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری کنید. امروزه با افزایش خریدهای آنلاین، طلافروشان بسیاری جهت رفاه حال مشتریان به صورت روزانه و با توجه به قیمت لحظه ای طلا، با درج انواع مدل های مختلف همراه با تصاویر باکیفیت و مشخصات کامل، ویترینی زیبا برای کاربران از طریق فروشگاه های آنلاین خود به وجود آورده اند.

خلاصه:
برند تیفانی اند کو، یک برند محبوب و مشهور باسابقه در طراحی و تولید انواع طلا و جواهرات است. این برند دارای اکسسوری ها و زیورآلات طلای باظرافت و در عین حال مستحکم است. برخی از طرح های مدرن و ظریف آن با کار دست انجام می شود که البته دارای اجرت ساخت بالا می باشد.

 

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات
        برای ورود به شبکه های اجتماعی گالری شفیع کلیک کنید