Your browser does not support JavaScript!
مدل های ظروف نقره قلمزنی شیک + قیمت
19 آذر 1400 2109 بازدید اشتراک گذاری

انواع ظروف نقره قلمزنی


محصولات قلمزنی بسیار متنوع هستند. برای اینکه بدانید چه ظروف، گلدان ها، تابلوها و موارد تزئینی نقره دیگری با قلمزنی در بازار وجود دارد به شما پیشنهاد می کنیم انواع ظروف نقره قلمزنی را بشناسید و حتما جایی را در منزل خود برای آن ها در نظر بگیرید.


انواع شکلات خوری نقره قلمزنی


شکلات خوری با طرح ها، اندازه و وزن های مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز افراد خریداری می گردد. انواع شکلات خوری بدون درب یا بادرب را می توانید با نوع نقش و نگار حکاکی شده خریداری کنید. به طور مثال شکلات خوری نقره قلمزنی با طرح لیلی و مجنون مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته که نقش و نگار روی آن داستان قدیمی لیلی و مجنون را یادآور ذهن هر ایرانی می کند.

 

شکلات خوری نقره قلمزنی.jpg

 

انواع میوه خوری یا کشکول نقره قلمزنی+ قیمت

 

انواع میوه خوری یا کشکول نقره قلمزنی.jpg

انواع میوه خوری نقره قلمزنی.jpg

کشکول نقره قلمزنی.jpg

 

گلاب پاش نقره قلمزنی+قیمت

گلاب پاش نقره.jpg

 

انواع شیرینی خوری نقره

 

انواع سینی نقره قلمزنی.jpg

 

ست آجیل خوری نقره قلمزنی


ظروف نقره، مس، برنج و برنز ظروف بسیار زیبا و باارزشی هستند که خرید آن ها امروزه بسیار متداول شده است. افراد غیر از خرید ظروف نقره قلمزنی به عنوان ظروف تزئینی در منزل برای استفاده روزمره نیز آن ها را خریداری می کنند. یکی از ست ظروف متداول و مورد استقبال افراد ست آجیل خوری است که از یک ظرف بزرگ آجیل خوری و 6 عدد پیاله ست آجیل خوری تشکیل شده که البته بسیاری برای تکمیل ظروف پذیرایی خود از پیش دستی های نقره قلمزنی نیز استفاده می کنند. اگر قصد یک پذیرایی اعیانی از میهمانان خود را دارید ست آجیل خوری نقره قلمزنی بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود.

قندان نقره قلمزنی.jpg

 

انواع گلدان نقره قلمرنی

 

انواع گلدان نقره قلمرنی.jpg

 

مدل های گلدان نقره قلمرنی.jpg

 

انواع سینی نقره قلمزنی


سینی های نقره قلمزنی در سایزهای مختلف وجود دارد. این سینی ها کاربرد بسیاری دارند. برخی از افراد از این نوع سینی ها برای مصرف و به عنوان سینی چای استفاده می کنند و برخی از آن ها را بر روی پایه ای زیبا قرار داده و به عنوان دکور در گوشه ای از کمد، میز یا کنسول قرار می دهند. سینی های قلمزنی دارای طرح های بسیار مختلفی مانند شکارگاه و ریزقلم هستند.


انواع بشقاب نقره قلمزنی


اصولا از این بشقاب ها به عنوان دیوارکوب استفاده می کنند. یکی از طرح های معروف بشقاب قلمزنی، طرح مرغ است. بشقاب های قلمزنی نیز دارای ابعاد متفاوت با وزن های متفاوت هستند.

قندان نقره قلمزنی 


این قندان ها نیز در ابعاد و وزن های مختلف با نقش و نگارهای متنوع موجود هستند. حتی برخی از آن ها دارای قلمزنی های خاص با رنگ های خاص هستند که جلوه ای بی نظیر دارند. این قندان ها هم به صورت تزئینی و هم برای استفاده، مورد مصرف قرار می گیرند.



انواع ظروف نقره قلمزنی بسیار دیگری مانند شیرینی خوری، فنجان، انواع ست های قاشق و چنگال، پیاله و ظروف دیگر وجود دارد که از آن ها هم برای مصارف روزمره و پذیرایی و هم به عنوان دکوری استفاده می گردد. غیر از انواع ظروف نقره قلمزنی انواع تابلو، آینه و شمعدان، گلدان، سماور ذغالی، ست تنگ و گزخوری و موارد دیگر نیز در لوکس فروشی ها، صنایع دستی و آنتیک فروشی ها وجود دارد.

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات
        برای ورود به شبکه های اجتماعی گالری شفیع کلیک کنید