Your browser does not support JavaScript!
قوانین و مقررات وب سایت گالری طلا شفیع
12 اسفند 1400 535 بازدید اشتراک گذاری

قوانین و مقررات وب سایت گالری طلا و جواهرات شفیع

گالری طلای شفیع ضمن قدردانی از اعتماد شما، قوانین و مقررات استفاده از سایت را در این صفحه منتشر کرده و اگر تغییراتی در آن ایجاد شود همینجا به روزرسانی خواهد کرد، بنابراین بر عهده کاربران عزیز است که پیش از استفاده از سایت این صفحه را مطالعه بفرمایند.

حریم خصوصی:

ما اطلاعاتی چون نام، شماره تلفن همراه، ایمیل، آدرس و ... را برای ارایه خدمات و اطلاع رسانی به کاربران جمع آوری میکند و حفظ امنیت این اطلاعات شخصی و محتویات حساب کاربری افراد را در حد توان به عهده دارد. از طرفی کاربران مسیولیت تمام فعالیت هایی که با حساب کاربری خود انجام میدهند را بر عهده دارند و باید مراقب رمز عبور خود باشند.

ورود به سایت:

با وارد کردن شماره همراه در لینک ثبت نام، یک کد برای شما پیامک میشود که رمز عبور شماست. با آن کد میتوانید وارد شده و از سایت خرید کنید. اگر اطلاعات دیگر خود مانند نام، آدرس ایمیل، تاریخ تولد و ... را در بخش حساب کاربری وارد نمایید تعامل بهتری بین ما و شما ایجاد شده و ما میتوانیم شما را از اخبار مهم، محصولات جدید، پیشنهادات ویژه و سایر موارد آگاه کنیم.

پس از ورود به سایت، به مدت سه ماه از آخرین ورود، در سیستم لاگین بوده و نیازی به وارد کردن مجدد کد ندارید. البته این در حالیست که فقط از یک ابزار (لپ تاپ یا موبایل) وارد شوید. 

 راهنمای خرید:

برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود میتوانید در منوها جستجو کرده و یا از فیلترهای جستجو کمک بگیرید. کالاهایی که در انبار موجود بوده با لیبل تحویل فوری  مشخص میباشد. قیمت و وزن این محصولات به طور دقیق مشخص می باشد و ارسال آنها سریع انجام میشود. کالاهایی که موجود نیست با عنوان محصولات سفارشی نمایش داده شده که بسته به نوع محصول زمان ساخت مشخص میشود. برای خرید این نوع کالاهای سفارشی باید با شماره کارشناس گالری طلای شفیع 09120442741 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تحویل و ارسال سفارش:

کاربران عزیز میتوانند محصولات خریداری شده را به یک آدرس مشخص یا در گالری طلای شفیع تحویل بگیرند، بدین منظور باید در هنگام خرید محل تحویل سفارش را مشخص کنند.

  لطفا دقت بفرمایید که آدرس و شماره تلفن و نام شخص گیرنده را صحیح وارد کنید. بدیهی است اگر اطلاعات وارد شده اشتباه باشد سفارش به مقصد نرسیده یا به موقع نمیرسد.

  •  اگر در زمان تحویل کالا شخص گیرنده حضور نداشته باشد، هزینه ارسال مجدد بر عهده خریدار میباشد.
  •  ارسال کالا در تهران توسط پیک قابل اعتماد ما و برای شهرستان از طریق پست انجام میشود.

 

نحوه ارسال :
ارسال برای مناطق بیست و دوگانه تهران توسط پیک شفیع و ارسال برای شهرستان توسط پست ویژه و یا پست پیشتاز (بسته به میزان خدمات شرکت پست در منطقه مورد نظر دارد) انجام می شود. ارسال بسته های گالری طلای شفیع همراه با بیمه انجام میشود.

هزینه ارسال: هزینه ارسال رایگان می باشد.

 

بازگرداندن و تعویض:
برای بازگرداندن یا تعویض  کالا ، قبل از هر اقدامی با پشتیبانی سایت (09120442741) هماهنگ بفرمایید. بعد از هماهنگی با پشتیبان فروش آنلاین، کالای مرجوعی را به یکی از شعب ما ارسال کرده یا حضوری تحویل دهید. هزینه ارسال کالای مرجوعی بر عهده مشتری بوده مگر اینکه کالای دریافتی ایراد فیزیکی یا فنی داشته و به تصویب کارشناسان ما برسد. در هنگام تعویض یا استرداد کالا ارایه فاکتور الزامی است.

مبلغ پرداخت شده در هنگام استرداد بعد از 24 ساعت به حساب مشتری بازگشت داده می شود.


گارانتی ویژه وبسایت شفیع 

محصولاتی که داخل وبسایت هستند بطور ویژه توسط گالری طلای شفیع به مدت 3ماه گارانتی فیزیکی میشوند که این گارانتی شامل موارد زیر نمیباشد .
1-    محصولات بر اثر ضربات فیزیکی شامل گارانتی نمیشوند.
2-    محصول در صورت تعمیر در مراکز غیر رسمی از گارانتی خارج و گالری شفیع هیچ مسولیتی در قبال آن ندارد.
3-    خرابی هایی در محصول که نقص ساخت حساب شون توسط کارشناسان گالری طلای شفیع محصول تعمیر یا تعویض میگردد.
4-    هر گونه از بین رفتگی ابکاری محصولات توسط مواد اسیدی شامل گارانتی نمیشود و گالری هیچ مسولیتی ندارد.


با تشکر مدیریت گالری طلا و جواهرات شفیع

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات
        برای ورود به شبکه های اجتماعی گالری شفیع کلیک کنید